- ODSTOP OD POGODBE s pisnim sporočilom
Kupec ima pravico odstopiti od pogodbe oziroma naročila, kar mora pisno v roku petnajstih dni sporočiti Zavodu Coknpok na e-naslov andreja@coknpok.si. Petnajstdnevni rok za odstop od pogodbe začne teči naslednji dan po dnevu prejetja/dostave naročenega blaga. V elektronskem sporočilu o odstopu od pogodbe mora kupec nedvoumno navesti odločitev, da od pogodbe odstopa (z imenom in priimkom ter datumom oddanega naročila). - VRAČILO BLAGA
Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto blago brez nepotrebnega odlašanja in najkasneje v 15. dneh vrniti zavodu po pisno oddanem sporočilu iz točke 1. Vračilo prejetih plačil/kupnine, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave), bo Zavod Coknpok opravil nemudoma oziroma najpozneje v 15 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec. Stroške vračila blaga krije kupec. Za vrnjene izdelke ne sprejemamo pošiljk s plačilom poštnine po povzetju.
Blago, ki ga kupec želi vrniti, mora obvezno vsebovati kopijo originalnega računa in obvestilo iz 1. točke. Blago s kopijo računa in obvestilom najkasneje v 15. dneh po pisno oddanem sporočilu pošlje na Zavod Coknpok .
Naslov za vračilo po pošti:
Zavod Coknpok
Hrovača 62
1310 Ribnica
Ob vračilu morajo biti izdelki nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži (knjiga ne sme biti odvita iz originalnega plastičnega ovoja). - REKLAMACIJE pošiljke
Zavod Coknpok odgovarja za stvarne napake (opredeljene stvarne napake v zadnjem odstavku) kupljenih izdelkov v spletni trgovini Zavoda Coknpok. Kupec sporoči reklamacijo na elektronski naslov andreja@coknpok.si. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prav tako mora kupec priložiti kopijo originalnega računa reklamiranemu blagu. Kupec blago s kopijo računa in obrazcem najkasneje v 15. dneh po pisno oddanem sporočilu pošlje na Zavod Coknpok. Zavod Coknpok bo najkasneje v osmih delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in podal pisni odgovor na rešitev reklamacijskega zahtevka. O reklamaciji zaradi stvarne napake nas lahko kupec obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je napako odkril.
Opredelitev stvarne napake:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.